Kleuters

Is uw zoon of dochter tussen de 3 en 5 jaar oud en al vol op ontdekkingstocht geslagen?
Klimt uw kleine spruit overal op en maakt hij de gekste sprongen?
Misschien is uw kind toe aan een uurtje bewegen met leeftijdsgenootjes!
Bij Gymnastiekvereniging Ars kunnen kinderen vanaf 3 jaar al bij ons komen gymmen.
Zowel op maandag- als op vrijdagavond heeft onze vereniging een groep speciaal voor de allerkleinsten.
Centraal staat ontdekken, bewegen en samen spelen. Op speelse wijze wordt gymmen verbonden met turnen, door de kleuters uit te dagen over de kop te gaan, over smalle vlaktes te balanceren en hoge sprongen te maken op de trampoline en de tumblingbaan.

Bent u benieuwd hoe zo'n les eruit ziet? Schrijf uw kind dan nu in voor 2 proeflessen. Uw zoon of dochter mag gratis en vrijblijvend deze 2 proeflessen komen volgen. Vergeet de gymkleding en binnenschoenen niet, want ze mogen dit uur meteen met de groep meedoen.

Tot dan!

Woensel: Ouverture / Blixems