Arslogo en turnkleding

Turnpakjes:

Bij onze vereniging mag u zelf uw eigen zwarte turnpakje aanschaffen. Turnpakjes zijn onder andere verkrijgbaar bij de Decathlon.
Zo houden we de kosten laag en voorkomen we wachttijden voor pakjes.

U kunt het Ars logo aanvragen via het secretariaat. U kunt het dan op een afgesproken tijd ophalen op het secretariaatsadres.

De kosten van het logo zijn 5 euro.

Contact Secretariaat

Logo opstrijken:

Het Ars logo is voorzien van een plaklaag. Het logo wordt op de linker borst (vanuit het kind gezien) gestreken ongeveer 1 cm boven de okselnaad.
Het logo wordt op het turnpak gelegd of met een knopspeld vastgezet, daar bovenop komt een katoenen doek (bijvoorbeeld theedoek of kussensloop). De stand van het strijkijzer zo heet als het pakje kan verdragen. Het strijkijzer ongeveer 12 seconden op de doek gedrukt houden en het logo zit op het turnpak. Mocht het dan nog niet stevig zitten, herhaal dan bovenstaande handeling aan de binnenkant van het turnpak. De stof zit daar dichter tegen de plakkant. Zorg er wel eerst voor dat het logo recht zit.

Het logo ongeveer 48 uur laten rusten voordat turnpak gebruikt kan worden. Als extra versteviging kunt u het logo met wat steekjes vastzetten op het turnpak.