Wintershow 2024

Datum 28 jan 2024
Tijdstip 14:00 - 16:00 uur

Hoi allemaal,

Er komt weer iets heel leuks aan!!!
Op 28 januari 2024 organiseren wij een wintershow voor de hele vereniging!

Samen met je hele turngroep en leiding voer je een optreden uit voor al je familieleden, want die zijn natuurlijk allemaal uitgenodigd om te komen kijken. Dit optreden zal tijdens de lessen geoefend gaan worden. Het thema is de 4 seizoenen, waarmee we jullie tijdens alle optreden meenemen in alle seizoenen.

De Wintershow vindt plaats op 28 januari 2024 in Sporthal Stedelijk College Henegouwenlaan:
Het adres is: Henegouwenlaan 2, 5628 WK in Eindhoven

Tijd van de show: 14:00 – 16:00 uur

Het zou heel leuk zijn als jij ook mee doet! De uiterlijke inschrijfdatum is 22 december 2023. Meld je snel aan via de website of de club assistent app. Vermeld ook vast even hoeveel mensen er die dag naar je komen kijken, zodat we hier een beetje rekening mee kunnen houden.

Hoe meld ik me aan via de site?

• Log links boven in op de site
  • Aan de rechter zijde van site staat een kopje met kalender
  • Klik hierbij op wintershow 2024 en meld je aan

Hoe meld ik me aan via de clubassistent app:

• Log in op de app
  • Klik op het knopje activiteiten en meld je aan

Ook zoeken we nog ouders die willen helpen met opbouwen, aankleden en eventueel schminken van de kinderen! Wil je graag helpen? Geef dit dan aan bij de aanmelding.

Wij hebben er al heel veel zin in en hopen dat iedereen er die dag bij zal zijn en dat het een spetterende show zal worden.

Groetjes,
Namens de organisatie

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk van 18-11-2023 t/m 23-12-2023.
Aantal inschrijvingen: 155