Sinterklaas 2023

Datum 25 nov 2023
Tijdstip 14:30 - 16:00 uur

Sinterklaas bij Ars 2023

De Sint is weer bijna in ons land!

Ook dit jaar komt de Sint kijken hoe het gaat met de kindjes van onze vereniging. Zoals ieder jaar willen we daar een groot feest van maken, waarbij we lekker kunnen gymmen. Ook kan je dit jaar naast al het klimmen en klauteren jezelf ontzettend mooi laten schminken in de schminkhoek! De kinderen tot en met groep 4 van de basisschool zijn hiervoor uitgenodigd.

De Sint komt dit jaar bij ons op bezoek op 25 november in het VTA Blixembosch. (Ouverture 2, 5629 PV Eindhoven).
Je wordt om 14:30 uur verwacht en het feest zal tot ongeveer 16:00 uur duren. Het wordt een heel groot feest waarbij je lekker veel kan bewegen!(neem daarom ook gymkleding mee)

Het zou heel leuk zijn als jij ook zou komen. De uiterlijke inschrijfdatum is 10 november 2023 en natuurlijk ga je niet weg zonder een leuke verrassing van de Sint. Als het je leuk lijkt om te komen meld je dan aan via de site of de clubassistent app; Wanneer er allergieën zijn, geef dit dan aan in de opmerkingen.

Hoe meld ik me aan via de site?

• Log links boven in op de site
  • Aan de rechter zijde van site staat een kopje met kalender
  • Klik hierbij op sinterklaas 2023 en meld je aan.

Hoe meld ik me aan via de clubassistent app:

• Log in op de app.
  •  Klik op het kopje activiteiten en meld je aan

Mocht u er niet uitkomen met het aanmelden stuur dan een mailtje naar jeugdcommissie.ars@gmail.com.

Papa's, mama's, opa's en oma's, broertjes en zusjes mogen natuurlijk allemaal komen kijken maar vragen wij wel om boven op de tribune te blijven. Om teleurstellingen te voorkomen, willen we aangeven dat de Sint voor hen helaas ook geen cadeautje heeft.

Ook hebben wij dit jaar extra vrijwilligers nodig om te helpen bij het grote feest. Als een van de ouders ( of allebei)  zich hiervoor wil aanmelden zou dat natuurlijk ontzettend leuk zijn!
Laat in de opmerkingen weten wanneer u interesse heeft en we contact met u mogen opnemen of stuur een mail naar jeugdcommissie.ars@gmail.com

Groetjes en hopelijk tot dan!
De Jeugdcommissie

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk van 07-10-2023 t/m 10-11-2023.
Aantal inschrijvingen: 57