Paaseieren zoeken 2024

Tijdstip 17:00 - 18:00 uur
Locatie Gymzaal VTA Blixems
Adres Ouverture 2, Eindhoven
Paaseieren zoeken voor de kleutergroepen

Hoi allemaal,

Ook dit jaar willen we natuurlijk weer paaseieren gaan zoeken! We gaan een uur spelen in de gymzaal en terwijl er gespeeld wordt, liggen er hier en daar ook paaseieren verstopt. Wie kan de meeste paaseieren vinden?

Wanneer: Vrijdag 22 maart
Tijd: 17:00 - 18:00
Adres: Wijkcentrum Blixems, (VTA) Overture 2, 5629 PV Eindhoven

Alle kindjes van de kleutergroep van Yvon op maandag en de kleutergroep van Debbie zijn natuurlijk van harte welkom! Als er een broertje of zusje meekomen, willen wij u vragen plaats te nemen op de tribune boven de zaal. Om teleurstellingen te voorkomen willen wij aangeven dat er voor hen helaas ook geen paaseitjes zijn. Als je het leuk vindt om mee te gaan helpen zoeken kun je uiterlijk voor 8 maart aanmelden via de kalender op de website of via de Club-assistent app.

Hoe meld ik me aan via de site?

- Je gaat naar de website https://www.gymnastiekvereniging-ars.nl/
- Aan de rechterzijde van site staat een kopje met kalender
- Klik hierbij op Pasen 2024 en meld je aan.

Hoe meld ik me aan via de club assistent app:
- Log in via de app.
- Klik op het kopje activiteiten en meld je aan voor Pasen 2024

Mochten er bijzonderheden zijn wat betreft voeding dan horen wij dit graag en mag u dit vermelden in de opmerkingen tijdens het aanmelden.

Groetjes en hopelijk tot dan!

De Jeugdcommissie

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk van 31-01-2024 t/m 09-03-2024.
Aantal inschrijvingen: 15