Filmavond 2023

Locatie vv Nieuw Woensel
Adres Atletieklaan 1 in Eindhoven

Hoi allemaal!

Binnenkort is er weer een filmavond! Heb jij zin om gezellig naar een film te komen samen met je turnvriendinnetjes, dan ben je van harte welkom!

De filmavond vindt plaats op 27 oktober

Het adres is: vv Nieuw Woensel

Atletieklaan 1, 5624 AA Eindhoven

Dit jaar zullen de volgende films gedraaid worden:

Film 1: Sing. Dit is van 17:30 uur tot 19:30 uur.

Film 2: Turnfilm- second chance rivals. Dit is van 19:40 uur tot 21:15 uur.

Het kan gebeuren dat de films uitlopen. Om de doorwissel zo soepel mogelijk te laten verlopen stellen wij het zeer op prijs dat de kinderen op de afgesproken tijd worden opgehaald.

Omdat we afgelopen jaren hebben gemerkt dat de kinderen hun telefoons meenemen en dat voor veel onrust zorgt vragen wij om je telefoon thuis te laten zodat we met zijn alle lekker kunnen genieten van de film zonder dat iemand er last van heeft.

Lijkt het je leuk om te komen, laat dan voor 20 oktober weten of je komt.
Aanmelden voor activiteiten gaat via onze website en via de app club assistent. Geef bij het aanmelden aan of je het leuk lijkt om naar een film te komen of naar beide!

Hoe meld ik me aan via de site?

Hoe meld ik me aan via de club assistent app:

• Log in op de app.
  • Klik op het kopje activiteiten en meld je aan

Hopelijk tot snel!

Groetjes,
De jeugdcommissie

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk van 19-09-2023 t/m 20-10-2023.
Aantal inschrijvingen: 67